کاه‌گل

بوی باران... نه کاه‌گل است که به باران رنگ و بو می‌دهد... و اینجا کاه‌گلِ فضایِ بارانیِ دنیاست

کاه‌گل

بوی باران... نه کاه‌گل است که به باران رنگ و بو می‌دهد... و اینجا کاه‌گلِ فضایِ بارانیِ دنیاست

به تمام کسانی که حقشان...

سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۶:۱۸ ب.ظ

سلام؛

«سه نقطه ای»  هستم از شهرستان سه نقطه 14 سال سن دارم

امروز وقتی به مدرسه رفتم پارچه ی سیاهی را در کنار پارچه ی سفیدی سردر مدرسه دیدم بدون توجه به آن وارد کلاس شدم،عربی داشتیم همه سرشان به خواندن گرم بود؛امتحان عربی داشتیم بعد از پخش شدن برگه های امتحان مثل همیشه خیمه زدم روی برگه و شروع کردم به نوشتن؛دستم درد گرفت سرم را بلند کردم تا استراحت کنم؛معلم سر کلاس بود !!!که ناگهان چشمم به میز های دیگر افتاد زیر همه ی میز ها بجز میز چند نفر کتاب باز بود...

ناراحت بودم،از مدرسه خارج شدم و پارچه ها را خواندم

سفید: دزدی از برگه ها مجاز است به شرط نیاز (به حکم سه نقطه هایی که همیشه نمره‌ی کم می‌گیرند.)

مشکی: نکردن کار حرام حرام اعلام شد (به حکم همان سه نقطه هایی که نمره‌ی کم می‌گیرند.)

.

.

.

{همه‌ی بازیگران یک صدا متاسفیم!روزگار حق ما را خورد}



  • ۹۳/۰۸/۲۰
  • ۳۸۹ نمایش
  • سیدجلیل عربشاهی

نظرات (۵)

  • حمید اسماعیل زاده
  • قبلا ما این چیزا رو یواشکی به هم می گفتیم،‌الان دیگه پارچه می کنن سر در مدرسه؟!

    از متن های خوبت بود.
    البته باید دستی به سر و روش بکشی.
    عنوان هم که شاید بهتر میتونست باشه
  • محسن هاشم آبادی
  • قبلا ما این چیزا رو یواشکی به هم می گفتیم،‌الان دیگه پارچه می کنن سر در مدرسه؟!
    البته سردر مدرسه ما که از این خزعبلات نمی‎زنن ولی نمی‎دونم تو کجا درس می خونی؟!
    از متن های خوبت بود.
    البته باید دستی به سر و روش بکشی.
    عنوان هم که شاید بهتر میتونست باشه.
    پاسخ:
    اولا کپی برداری با اجازه
    دوما سر در مدرسه زدن ملاک نیست که اصل اینه که همه میگن
    سوما صبا شما کی رو میبینی حتما در آن واحد دو جا درس میخونم آره؟
    میخوای قضیه ی فلافل رو هم بگم قطعی شه...
    الآن من به بچه های بالا بیسیم زدم . خیالت راحت باشه از این بعدکلاس تحت کنترله ...
    پاسخ:
    کار به جایی رسیده بچه های بالا هم نمی تونن کاری کنن
    کار بیخ پیدا کرده
  • مرتضی استاجی
  • سوژه خوب بود تقریبا بهش خوب پرداختی اما باید جالب تر و حساس تر میشد
    آخرش رو نفهمیدم چی بود
    پاسخ:
    دقیقا کجای آخرش رو نفهمیدید؟
    پارچه ها؟
    دوباره داستان رو بخونید...
  • هادی سیاوش کیا
  • سلام سه نقطه!
    من الان علامت سوالم.
    پاسخ:
    اه چه جالب ...
    اما اشتباه کردی من علامت تعجّبم نویسنده حقّمو خورد تو متنش از من استفاده نکرد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی