کاه‌گل

بوی باران... نه کاه‌گل است که به باران رنگ و بو می‌دهد... و اینجا کاه‌گلِ فضایِ بارانیِ دنیاست

کاه‌گل

بوی باران... نه کاه‌گل است که به باران رنگ و بو می‌دهد... و اینجا کاه‌گلِ فضایِ بارانیِ دنیاست

سلام به هم سن و سالای خودم امروز من هلک و هلک راه افتادم رفتم مدرسمون و پروندمو گرفتم تا برم تو تیزهوشان دبیرستان ثبت نام کنم وقتی پروندمو گرفتم یه چیزی شنیدم که چهار ستون بدنم مثل تخت جمشید تخریب شد(قابل توجه مسولین)«واکسن یادت نره!!!!»

خلاصه رفتم مرکز بهداشت شماره ی یک که به لطف وزیر بهداشت همه چی مجانی اونجا پر از بچه های چند روزه بود که اورده بودن واکسنشونو بزنن فقط من گنده بودم

رفتمو نشستم رو صندلی خانومه اومد داخل با یه دونه واکسن کوچولو اشتباه نکنین مخزنش کوچیک بود سوزنشم هم اندازه ی مخزنش خانومه نصف سوزنو کرد تو دستم فکر کنم 2و3 سانتی رفت تودستم خدایم بیامرزد فقط نتونستم هیچی بگم فقط محکم نفسمو دادم بیرون خانومه گفت چیزی شده منم گفتم نه اصلا!!

الانم که این پستو میزارم یه دستی تایپ نمیکنم چون مگه به قول بعضی ها بچه فوفولم فقط از یه چیز میترسم اینکه واکسن میکروب ضعیف شدست میترسم چون که روزه ام میکروب ضعیف بهم غلبه کنه و کزاز بگیرم و بعدش بی جلیل شین گفتم نگی نگفتی

  • ۹۳/۰۴/۱۴
  • ۳۶۶ نمایش
  • سیدجلیل عربشاهی

نظرات (۸)

  • یک بصائری
  • الان مبخاستی بگی من دبیرستان تیزهوشان هم قبول شدم یا منظور دیگه ای داشتی!؟
    پاسخ:
    نه والا من راهنمایی هم تیز هوشان بودم منظورم این نبود
  • محمد دارینی
  • سلام آدم گنده!!!!!!!!!!!

    پاسخ:
    بابا نسبت به اونایی که اونجا بودن من گنده بودم نه نسبت به شما که ماشاالله غولی ای برای خودت خجالت بکش
  • مرتضی استاجی
  • این تیکه جمله ات درست نبود آقا گنده
    خلاصه رفتم مرکز بهداشت شماره ی یک که به لطف وزیر بهداشت همه چی مجانی
  • مرتضی استاجی
  • این تیکه جمله ات درست نبود آقا گنده
    خلاصه رفتم مرکز بهداشت شماره ی یک که به لطف وزیر بهداشت همه چی مجانی
    پاسخ:
    مگه شما تجربه نکردین!!!!!!!!!!!!!!! واینیمی از عمرتون در فناست
  • مرتضی استاجی
  • از لجاظ ادبی منظورم بود
    پاسخ:
    اگه میبینید فعل نداره حذف فعل به غرینه ی لفظیه وگرنه اصلا از لحاظ ادبی مشکلی نداره شرمنده
  • حمید اسماعیل زاده
  • سلام،
    یه چند روز نیومدیم وبلاگت چه گرد و خاکی کردی،‌خیلی قشنگ بود این پستت.
    پاسخ:
    خواهش میکنم
  • سید جواد موسویان
  • مگه تو میمیری ؟

    ...

    کزاز بگیرم بمیرم ... چه حرفا ...
    پاسخ:
    البته من تا حلوای شما رو نخورم نه نمیمیرم
  • محمد حسین پورحسین
  • هه
    حلوای من ؟؟؟!!

    عمرااااااا

    من تو کورسم با شما ...
    در ضمن سید جوادم ...
    بلاگمم لینک کن لظفا ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی